Gratis levering, gratis retour

          Luiertassen voor modebewuste moeders

                   


 

                    Levering en retourzendingen altijd gratis


                    Levering en retourzendingen zijn altijd kosteloos, je mag ruilen of je krijgt je geld terug. Als je bestelling voor 16.30 uur bij ons binnen is   
                    dan versturen we nog dezelfde dag, in de regel heb je je bestelling dan de volgende dag al in huis.

                  

                    Geen verzendkosten


                    Belle Beau tassen worden in heel Nederland, België, Duitsland en Groot-Brittannië gratis bezorgd. Voor alle overige landen binnen Europa   
                    hanteren wij een standaard toeslag van € 20,-. Als je een tas buiten Nederland, België, Duitsland en Groot-Brittannië wilt laten bezorgen,

                    dan verzoeken wij je vriendelijk om vooraf contact met ons op te nemen.


                    Verzenden met Post NL


                   Wij verzenden met Post NL, wel zo vertrouwd. Je kunt je zending volgen met Track & Trace zodat je weet waar je pakket zich onderweg bevindt.


                    Geen retourkosten


                    Mocht 'n product van je bestelling om welke reden niet bevallen dan kun je het, zonder opgaaf van reden, aan ons retourneren, geheel kosteloos.
                    Het retour zenden van je product  kan eenvoudig door de bijgeleverde retoursticker op de doos te plakken en deze terug te sturen naar ons
                    antwoordnummer via Post NL. Terugstorting van je aankoopbedrag, of creditering van je creditcard, gebeurt binnen 2 tot 3 werkdagen na 

                    ontvangst van je retourzending.


30 dagen retourrecht

          Luiertassen voor modebewuste moeders

                   


 

                    Tijdelijk 30 dagen retourrecht


                    Onze belangrijkste prioriteit is dat jij tevreden bent. Daarom kun je jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst

                    kosteloos, zonder opgaaf van reden, aan ons terugsturen met behulp van de meegeleverde retoursticker.

                  

                    Simpel retourneren


                    Retourneren werkt heel simpel. Vul het retourformulier in, check je gegevens op de achterzijde en pas deze zonodig aan. Voeg het retourformulier bij het

                    product dat je terugstuurt* en plak de retoursticker op de doos. Breng het pakket naar het postkantoor en je krijgt automatisch je aankoopbedrag retour.


                    Terugstorten van het aankoopbedrag


                    Terugstorting van je aankoopbedrag, of creditering van je creditcard, gebeurt binnen 2 tot 3 werkdagen na ontvangst van je retourzending.


                    Ruilen


                    Wanneer je het artikel wilt ruilen nemen wij uiteraard ook de verzendkosten van je nieuwe bestelling voor onze rekening.


                    Vragen


                    Als je nog vragen hebt over onze retourprocedure, dan kun je die stellen aan een medewerker van onze klantenservice.

                    Tijdens werkdagen zijn wij van 09.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 085-8783543.

 


VEEL GESTELDE VRAGEN

 

Bestellingen
- Hoe kan ik online bestellen?
- Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
- Ik heb geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar het is niet gelukt. Wat moet ik doen?
- Kan ik ook telefonisch bestellen bij Belle Beau?
-
Kan ik een artikel als cadeau versturen?

- Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Artikelen en maten
- Welk leer gebruikt Belle Beau?
- Kan ik een leersample krijgen?
- Geeft Belle Beau garantie op het leer?
- Welke maten zijn verkrijgbaar?
- Hoe vind ik de juiste maat?
- Biedt Belle Beau een reparatieservice?

Betaling
- Welke betaalmethoden accepteert Belle Beau?
- Is het betaalproces veilig?
- Op welk rekeningnummer moet ik een elektronische betaling doen?
- Hoe kan ik een cadeaubon inwisselen?

Verzending
- Verzendt Belle Beau gratis?
- Waar verzendt Belle Beau naartoe?
- Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
- Wordt in het weekend en op feestdagen bezorgd?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
- Kan ik mijn bestelling volgen?
- Is mijn pakket verzekerd?
- Vanwaar wordt mijn bestelling verstuurd?
- Moet ik tekenen voor het pakket?

Retourneren en ruilen
- Welk retourbeleid hanteert Belle Beau?
- Ik heb de verkeerde maat of het verkeerde artikel ontvangen, wat moet ik doen?
- Kan ik een artikel voor een andere maat ruilen?
- Kan ik een artikel voor een andere kleur ruilen?
- Kan ik een artikel voor een ander artikel ruilen?
- Kan ik cadeaubonnen retourneren?
- Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
- Wanneer kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?

Algemene vragen
- Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Hoe kan ik me afmelden van de nieuwsbrief?
- Met wie kan ik contact opnemen bij vragen of problemen?

Bestellingen
Hoe kan ik bestellen?

Je kunt shoppen op dames, heren, laptoptas, kleur, nieuw binnen of best sellers met behulp van de menubalk boven in de Shop.

Klik op de afbeelding om naar de pagina met productdetails te gaan voor specifieke informatie en mogelijke maten voor het geselecteerde artikel.

Let op: prijzen worden vermeld in euro's, inclusief 21% BTW. Belle Beau berekent geen verzendkosten voor standaardverzendingen in Nederland, België, Duitsland en Groot-Brittanië.

Om een product in je winkelmandje te leggen, selecteer je de kleur (indien van toepassing) en klik je op 'Naar winkelmandje'. Klik op 'Afrekenen' om de artikelen in je winkelmandje te bekijken. Je kunt artikelen verwijderen door te klikken op 'Verwijder'. Klik op 'Verder winkelen' om verder te winkelen, of klik op 'Afrekenen' als je wilt afrekenen.

Rond je bestelling af. Nieuwe klanten kunnen zich registreren. Vul alle velden in. Heb je je al bij ons geregistreerd, meld je dan aan met je emailadres en het wachtwoord dat je hebt aangemaakt voor de account.

Selecteer de gewenste betaalmethode. Betaling is mogelijk met creditcard (Visa, Mastercard, American Express), iDeal via internetbankieren, achterafbetalen via Afterpay, bankoverschrijving of door inlevering van een cadeaubon.

Lees onze Algemene voorwaarden voordat je een bestelling plaatst.

Worden mijn persoonlijke gegevens vertrouwelijk behandeld?
Persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden niet verkocht of verhuurd.
Om je te registreren bij Belle Beau hebben we je naam, emailadres en telefoonnummer nodig. Voor de verwerking van je online bestelling hebben we je factuuradres, verzendadres en betaalgegevens nodig. Deze gegevens worden indien nodig gedeeld met een betaalpartner om je bestelling te controleren.

Ik heb geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar het is niet gelukt. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice door een email te sturen naar info@bellebeau.nl of bel ons op 085 878 3543.

Kan ik ook telefonisch bestellen bij BeauBags?
Ja. Bel ons op nummer 085 878 3543 en een van onze medewerkers staat je graag te woord.

Kan ik een artikel als cadeau versturen?
Ja, stuur even een mailtje naar info@bellebeau.nl en wij zorgen dat het als cadeau verzonden wordt. Het cadeau wordt zonder factuur naar bezorgadressen binnen de EU verzonden. De factuur wordt in een envelop buiten de cadeauverpakking meegeleverd.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Alle artikelen zijn op voorraad, tenzij de maatoptie in lichtgrijs wordt weergegeven. Klik op "Ok" en rond je bestelling af zoals normaal. Houd er rekening mee dat zelfs wanneer een artikel in je winkelmandje zit, een andere klant dit nog kan kopen totdat je je bestelling hebt afgerond.

Artikelen en maten
Welk leer gebruikt Belle Beau?

Wij gebruiken alleen eerste klas leer. Het leer van een Belle Beau luiertas is stevig maar niet stug. Soepel maar niet soft. Mooi levend leer, dat alleen maar mooier wordt naarmate je de luiertas langer gebruikt.

Kan ik een leerstaal krijgen?
Wij kunnen je een leerstaal sturen van de tas die je leuk vindt. Stuur een email naar info@bellebeau.nl met de naam van de betreffende tas en de kleur. Je kunt de leerstaal binnen vijf dagen verwachten.

Geeft Belle Beau garantie op het leer?
Wij streven ernaar de hoogste kwaliteit leer te bieden. Wij bieden een jaar garantie na de datum van aankoop, wanneer het product een productiefout vertoont. Mocht er iets niet in orde zijn met het artikel, laat dit ons dan weten via email of telefoon 085 878 3543.

Welke maten zijn verkrijgbaar?
De meeste tassen zijn verkrijgbaar in de gangbare laptop maten, zoals 13", 13.3", 14", 15.6", 16" en 17".

Hoe vind ik de juiste maat?
Onder het kopje "extra informatie" op de productpagina staat vermeldt voor welk formaat laptop de tas geschikt is en welke maximale laptop maat in de tas past.

Biedt Belle Beau een reparatieservice?
Wij bieden alleen een reparatieservice als het artikel een productiefout vertoont. We accepteren geen andere gebreken.

Betaling
Welke betaalmethoden accepteert Belle Beau?

Visa
MasterCard
American Express
iDeal
PayPal
Bankoverschrijving
Afterpay
Inwisseling van een cadeaubon

Is het betaalproces veilig?
Alle gevoelige en creditcardinformatie die je aanlevert wordt verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL) technologie, die je informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt gestuurd. Zo wordt de informatie beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.

Naast SSL-encryptie maakt PaySquare gebruik van 3-D Secure. 3-D Secure vormt een extra stap bij het plaatsen van je bestelling die is bedoeld voor je veiligheid. Je wordt beschermd tegen misbruik van je creditcardnummer omdat je vóór de betaling eerst je identiteit bevestigt. Alleen jij als rechtmatige eigenaar kan dan een internetbetaling met je creditcard doen.

Wij nemen alle mogelijke maatregelen om te garanderen dat onze zakelijke partners aan wie wij gegevens doorgeven, jouw gegevens voldoende beschermen.

Op welke rekeningnummer moet ik een elektronische betaling doen?
Stuur betalingen naar:
Bedrijfsnaam:              BeauBags V.O.F.
Rekeningnummer:      1557.33.397
IBAN nummer:            NL95RABO0155733397
Swift/BIC nummer:   RABONL2U

Hoe kan ik een cadeaubon inwisselen?
De code van de cadeaubon wordt op het certificaat in de email of op de afgedrukte cadeaubon weergegeven. Voer de code van de cadeaubon in bij de kassa tijdens het afrondingsproces. Als de cadeaubon het totale bedrag van de bestelling overschrijdt, zal per email een nieuwe cadeaubon met het resterende bedrag gestuurd worden. Deze cadeaubon kan gebruikt worden bij toekomstige bestellingen.

Als je problemen hebt met het inwisselen van je cadeaubon, stuur dan een email aan info@bellebeau.nl. Wij kunnen de cadeaubon niet inwisselen nadat de bestelling is voltooid. Cadeaubonnen die aangeboden worden nadat de bestelling is voltooid kunnen niet meer worden ingewisseld.

Verzending
Verzendt BelleBeau.nl gratis?
BelleBeau.nl verzendt alle bestellingen binnen Nederland, België, Duitsland en Groot-Brittannië gratis met een standaardservice. Deze bestellingen worden verzonden met PostNL. Om te zien hoe snel je je bestelling kunt ontvangen, zie Levertijden.

Waar verzendt BeauBags naartoe?
BeauBags verzendt over de hele wereld! Zie Verzendservice voor de leveringstijden voor het land waar jij woont. Staat jouw land niet op de lijst? Stuur een email aan info@bellebeau.nl voor meer informatie. 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
Belle Beau streeft ernaar bestellingen die voor 16.30 uur bij ons binnenkomen dezelde dag te versturen, indien het item op voorraad is. Klik hier voor de leveringsdata voor internationale bestellingen (tijden variëren per land, afhankelijk van de douaneprocedures).

Wordt in het weekend en op feestdagen bezorgd?
Onze koerier bezorgt de pakketten op werkdagen en zaterdag. Zondagen en vakanties vallen niet onder de bezorgtijd.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Belle Beau verzendt alle bestellingen binnen Nederland gratis met een standaardservice. Deze bestelling wordt verzonden met PostNL. Om te zien hoe snel je je bestelling kunt ontvangen, zie Levertijden.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een email met een PostNL trackingnummer. Klik hier en voer het trackingnummer in om de status van het pakket te bekijken.

In mijn pakket verzekerd?
Wij verzekeren alle pakketten tijdens het transport van BeauBags naar het bezorgadres tegen diefstal en schade. Zodra het pakket door jouw is aangenomen, is dit niet langer verzekerd.

Vanwaar wordt mijn bestelling verstuurd?
Bestellingen worden verzonden vanuit Druten, waar Belle Beau gevestigd is.

Moet ik tekenen voor het pakket?
Ja. Alle bestellingen die worden verzonden met de beveiligde service van PostNL vereisen een handtekening van de ontvanger.

Retourneren en ruilen
Welk retourbeleid hanteert Belle Beau?
Zie ons volledige Retour- en omruil beleid.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, verzoeken we je een email te sturen naar info@bellebeau.nl waarna de medewerkers van onze klantenservice je verder helpen.

Kan ik een artikel voor een ander maat ruilen?
Ja, je kunt ieder artikel een keer ruilen voor een ander maat zonder extra kosten, mits het artikel op voorraad is. We versturen het geruilde item een keer gratis naar je toe. Voor elke volgende retour- en ruilzending worden kosten in rekening gebracht.

Kan ik een artikel voor een andere kleur ruilen?
Ja, je kunt ieder artikel een keer ruilen voor een andere kleur zonder extra kosten, mits het artikel op voorraad is. We versturen het geruilde item gratis naar je toe. Voor elke volgende retour- en ruilzending worden kosten in rekening gebracht.

Kan ik een artikel voor een ander artikel ruilen?
Je kunt ieder artikel een keer ruilen voor een ander artikel, mits het artikel op voorraad is. Het ruilen van artikelen brengt de eerste keer geen extra kosten met zich mee. We versturen het geruilde item gratis naar je toe. Voor elke volgende retour- en ruilzending worden kosten in rekening gebracht. Als het bedrag hoger is dan de oorspronkelijke bestelling, krijg je een extra factuur. Als het bedrag lager is dan de oorspronkelijke bestelling, krijg je je geld terug.

Kan ik cadeaubonnen retourneren?
Nee. Cadeaubonnen zijn geldig tot een jaar na de datum van aankoop en kunnen niet worden geretourneerd. De totale waarde kan ook in gedeelten worden ingewisseld via verschillende bestellingen.

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
We kunnen het bedrag op je creditcard of op je bankrekening terugstorten.

Wanneer kan ik mijn geld terugkrijgen voor geretourneerde artikelen?
Er kunnen een paar dagen zitten tussen de ontvangst van je geretourneerde artikelen en het retourneringsproces. De terugbetaling vindt binnen een periode van maximaal 10 dagen plaats. Normaal gesproken is het bedrag binnen twee maanden op je creditcard bijgeschreven. Wanneer de ontvanger van het artikel niet de koper van het artikel is, wordt het bedrag terugbetaald aan de oorspronkelijke koper en de eigenaar van de creditcard.

Houd er rekening mee dat internationale douaneheffingen en omzetbelastingen voor verzendingen buiten de EU niet worden vergoed.

Algemene vragen
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt een email sturen naar info@bellebeau.nl of bellen naar 085 878 3543.
Wij zijn geopend op kantoortijden van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, behalve feestdagen. 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik hier om je vergeten wachtwoord terug te krijgen.

Hoe kan ik me afmelden van de nieuwsbrief?
Klik hier om je af te melden van de nieuwsbrief.

Met wie kan ik contact opnemen bij vragen of problemen?
Ons team van de klantenservice staat van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Aarzel niet om ons te bellen op 085 878 3543 of stuur een email naar info@bellebeau.nl.